Subject: FW: EU weight standard
From: "Aune Praks" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 10 Apr 2024 16:00:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

TI soovitas siia pöörduda.

Ehk oskab teie majast keegi aidata.

Allpool on info EL-i direktiivist, mille järgi mõned riigid oma elu seavad. 
See tekitas küsimuse, kas see määrus (kahjuks mul pole numbrit) mõjutab 
kuidagi ka Eesti seadusandlust?

Aune Praks
Töökeskkonnaspetsialist
AS A. Le Coq

We were recently informed by Hofer that they will soon start enforcing the 
EU directive for The Management of Health and Safety at Work Regulations. 
These regulations have a predetermined maximum weight for lifting and 
lowering.

From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 3:40 PM
To: Aune Praks <[email-masked]>
Subject: EU weight standard

Aadressilt [email-masked] ei saadeta teile sageli meilisõnumeid. Lugege 
täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Caution: This email originated from outside Olvi Group organization. Do not 
click links or open attachments unless you recognize the sender and know the 
content is safe.

Teie pöördumise kuupäev: 10.04.2024

Lugupeetud Aune Praks

Kui teil on küsimusi direktiivi nõuete üle võtmise kohta Eesti õigusesse, 
siis soovitame pöörduda Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poole 
e-posti aadressil [email-masked]

Vastus on koostatud Teie poolt esitatud andmete põhjal. Kui tekib 
täiendavaid küsimusi, võtke palun meiega uuesti ühendust.

Töösuhtes tekkinud erimeelsuste korral annab oma hinnangu kohus või 
töövaidluskomisjon, kes on oma otsustes sõltumatu.

Tööinspektsioon annab nõu töösuhete ja töökeskkonna teemadel esmaspäevast 
neljapäevani kell 9.00-16.30 ja reedeti kell 9.00-15.00 telefonil 640 6000 
või e-kirja teel [email-masked]

-- 
Töökeskkonna konsultant
Tööinspektsioon
___________________________________
[email-masked]
www.ti.ee/ www.tööelu.ee/ iseteenindus.ti.ee/

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.